Клієнт: Група компаній DIM — український девелопер повного циклу
Завдання: розробити буклет для заміського житлового комплексу Park Lake City від забудовника DIM. На ринку клієнт займає нішу ЖК, які пропонують житло в поєднанні будинків з зеленими зонами. Генеральна кампанія клієнта проходить під слоганом “Живи більше”, тому рішення у дизайні буклета повинні відображати вітальність, життєрадість, релакс, здорові звички тощо.
Рішення:
1. Патерн у формі озера. Контур озера на території ЖК ми перетворили на стилеутворюючий елемент: декорували береговими лініями і розмножили на патерн. Щоб підсилити асоціацію з водою, патерн також профарбували лаком. Елементи патерна у вигляді хвиль відтворюються по всьому буклету.
2. Прислухатись до життя в Park Lake City. Ми додали до буклету QR-коди з можливістю прослухати спів пташок, шум води, дитячий сміх, тріскіт вогню. Це та приємна повсякденність, які забудовник обіцяє власникам житла у Park Lake City.
3. Раціональне поєднується з емоційним. Щоб підкріпити емоційний копірайт, ми поєднали його з науковими доказами переваг життя у Park Lake City. Чи справді споглядання природи покращує здоров’я? Як це робить пробіжка? Як наш мозок реагує на прогулянки біля води? На всі ці питання є відповіді в буклеті.
Наталія Закашанська
Владислав Гелетко