Дослідницька Лабораторія
Клієнт: Рейтинг Лаб – платформа для соцопитувань від соціологічної групи «Рейтинг».
Завдання: Розробити айдентику. Логотип має справити враження на аудиторію чоловіків та жінок, які керують підприємствами, HR- та дослідницькими відділами, часто це вчені люди.
Рішення: Естетично клієнту близькі стримані та символічні рішення, без яскравих палітр та буквальних образів. Ми знайшли рішення в поєднанні властивостей айсбергу та даних, адже вони обидва містять більшість важливої інформації на глибині. Подібний елемент айсберга та діаграми – це їхній ламаний силует. А діагоналі, що загострюються у типографіці літер Й та І, посилюють враження від знака. Для дизайну іконок, візиток та фонів презентації ми використали скломорфізм. У парі з чіткими фігурами скломорфна текстура, що блюриться, передає потрібне враження про народження істини. Колірна палітра – прохолодна, холодний тон збережений і на невеликих вкрапленнях тепліших кольорів.
Наталія Закашанська
Віталій Дмитрук