Університет третього віку
Клієнт: Університет для людей пенсійного віку “Протон” від благодійного фонду Let`s help. З його допомогою пенсіонери в Києві та інших містах України здобувають безкоштовну освіту за зручним для себе розкладом.
Завдання: Розробити логотип та айдентику
Рішення: Цільова аудиторія клієнта керується цінністю розвитку, руху вперед незважаючи на матеріальний статус, тож в основу айдентики лягла саме ідея про цілеспрямованість.
Вітальність та динаміку “Протона” зображує промінь, частинка, що прагне вгору. Фрагмент “ото” у типографіці логотипа доповнюється цим променем і створює позитивний, близький образ розумника з окулярами на носі. Окуляри, крім іншого, – це зрозумілий та читабельний атрибут старості.
Основні кольори брендбука “Протона” – червоний, синій та білий у різних варіаціях градієнта.
Промінь у градієнті та сам градієнт використовуються ще й як стилеутворюючий елемент для іконок та бекграундів.
Наталія Закашанська
Віталій Дмитрук
Олександр Гребенюк