LOADING
(044) 238 20 14 (067) 440 41 80 Зв'язатися
UA

Language:

Брендинг

Бренд-стратегія

Щоб стати саме тією першою асоціацією зі словом “бренд”, доведеться багато, але цікаво працювати. Спочатку проаналізувати дані, поставити цілі і амбіції, визначити чи виявити переваги, унікальну торгову пропозицію і цінності бренду. На цьому етапі відбувається робота з конкурентами, визначення сильних сторін і точок диференціації. Мета розробки концепції — створити стійке уявлення про бренд у сприйнятті покупців, як про кращий товар в конкретній ситуації. Концепція бренду розробляється на основі ідеї бізнесу і маркетингових досліджень. Для цього залучаються фахівці різних сфер: маркетологи, аналітики, бренд-менеджери, PR-служби, копірайтери.

Неймінг

Розробка назви для бренду — дуже важливий крок, який впливає на впізнаваність і подальшу долю компанії або торгової марки. Назва створюється після розробки концепції бренду і базується на її основі. Ім’я бренду має розкривати основні його якості та бути лаконічним, милозвучним і не викликати небажані асоціації. На момент створення неймінгу, кожна запропонована назва супроводжується психологічним, смисловим і фонетичним обґрунтуванням. Також враховується наявність відповідного вільного доменного імені.

Слоган

Це коротке формулювання основного повідомлення і головної ідеї окремої рекламної кампанії або цілого бренду. Слоган — невід’ємна частина практично будь-якої комунікації і важлива складова підтримки іміджу. Саме слоган говорить зі споживачем на його мові, тому від точності його побудови залежить успішність компанії бренду. Слогани для рекламних кампаній зазвичай розробляються паралельно з візуальним рядом і служать його «озвученням». Найчастіше без слогану креативна концепція рекламної кампанії втрачає сенс.

Логотип

Логотип — це те, завдяки чому споживач впізнає ваш бренд. Найважливіший елемент фірмового стилю, який слугує атрибутом бренду і базується на його концепції. Він необхідний для ідентифікації бренду від конкурентів, тобто обов’язково має бути унікальним. Для логотипу важливо розкривати суть продукту і розроблятися з урахуванням психології, кольорознавства, ергономіки, аналізу конкурентного середовища, цільової аудиторії і концепції бренду.

Фірмовий стиль

Це набір графічних образів і правил їх застосування, що визначає стилістику оформлення інформації про бренд на іміджевих носіях. Ними можуть бути ділові документи, сайт, фірмова і сувенірна продукція, будь-які рекламні матеріали. У стандарти фірмового стилю входять кольори, шрифти, фірмовий блок і додаткові візуальні елементи.

Ділова документація

Ділова документація — це ряд носіїв фірмового стилю компанії, що включає в себе комплект необхідних ділових елементів у тому чи іншому обсязі.

Гайдлайн

Це збірка правил по застосуванню стандартів фірмового стилю на практиці. Гайдлайн створюється на фінальному етапі розробки стандартів і застосовується для будь-яких згадок бренду. У гайдлайн входять шрифти, фірмові кольори, графічні елементи, а також інші носії, розроблені для компанії.

Брендбук

Брендбук — це збірка правил з використання бренду. Крім візуальної його частини — гайдлайну, тут присутня також концептуальна частина. Брендбук містить опис філософських позицій існування і використання бренду: концепції позиціонування, унікальної торговельної пропозиції, цілей, завдань, цінностей бренду, правил корпоративної етики і т.д. Брендбук пишеться після розробки концепції бренду, слогану, логотипу, фірмового стилю і може вдосконалюватися протягом усієї життєдіяльності бренду.