LOADING
(044) 238 20 14 (067) 440 41 80 Зв'язатися
UA

Language:

Реклама

Креативна реклама

Креатив — це процес створення унікального інтелектуального продукту — ідеї. І це не завжди про неймовірний дизайн, божевільне втілення і дивовижну концепцію. Креатив — це створення робочої механіки, яка зможе бути актуальною, розкрити бренд і підкреслити його унікальність. Рекламний креатив — це,  як правило, наявність візуального ряду і слогану, тобто основа будь-якої рекламної кампанії.

Креативна рекламна концепція

Це оригінальна рекламна ідея, що заснована на філософії бренду. Її завдання звернути увагу на продукт і підкреслити всі його конкурентні переваги і унікальність. Креативна концепція розробляється на основі результатів маркетингових досліджень, аналізу конкурентного середовища і цільової аудиторії.

Ключовий імідж / кейвіжуал

Розробка ключового іміджу — це окрема робота, яка проводиться на основі затвердженого ескізу креативної концепції. Основна ідея кампанії передається у вигляді графічного зображення. Ключовий імідж — основна частина рекламного типового макету. Він може виконуватися в різних техніках: фотозйомка, колажі, 3D графіка, акварельна ілюстрація тощо

Реалізація ключового іміджу

Існує кілька способів реалізації ключового іміджу — ідею можна реалізувати за допомогою матеріалів комерційного кліпарту, ілюстрації в обраній стилістиці: графіка, живопис, фотоколажі, 3D, предметна, постановочна або модельна фотозйомка і т.д.

Адаптація типового макету

Типовий макет — це основний макет рекламної кампанії. Тобто фінальний результат її візуальної частини. Типовий макет формується на основі брендбуку і служить свого роду оправою для кейвіжуалу. Адаптація типового макету рекламної кампанії — це переформатування основного макету під різні рекламні носії, в залежності від їх вимог.