LOADING
(044) 238 20 14 (067) 440 41 80 Зв'язатися
UA

Language:

Стратегія

Стратегічне позиціонування

У рамках стратегічного позиціонування бренду ми визначаємо цілі рекламної кампанії, її основне повідомлення, цільову аудиторія, комунікаційні канали та способи їх використання, креативну концепцію, візуальний ряд, подачу рекламних матеріалів.

Стратегія рекламної кампанії

Це певний план дій, який дозволить донести до споживача основне повідомлення бренду. Тобто виділення цілей рекламної кампанії, цільової аудиторії, комунікаційних каналів, вимог до креативної концепції і розподіл рекламних бюджетів. Завдання стратегії рекламної кампанії — використовувати всі ресурси найефективніше, щоб досягти основної мети комунікації бренду.

Комунікаційна стратегія

Комунікаційна стратегія складається зі створення комунікаційної матриці і комунікаційного плану. Комунікаційна матриця — це спосіб систематизації основних повідомлень бренду відповідно до потреб ключових сегментів цільової аудиторії. Тобто виділення основних повідомлень і комунікаційних каналів для них. Комунікаційний план складається зазвичай на рік і включає в себе поетапний календарний план комунікації.

Креативна стратегія

Під креативною стратегією мається на увазі вибір концепції і мови комунікації. Тобто створення бренд слогану, вордінг основних повідомлень, розробку креативних матеріалів і все необхідне для утримання комунікаційної стратегії.