LOADING
(044) 238 20 14 (067) 440 41 80 Зв'язатися
UA

Language:

 

Редизайн этикетки для детской питьевой воды "Аквуля"

«Аквуля» – унікальний продукт, який створений спеціально для молодих українських сімей, які тільки починають свій батьківський шлях, ніжно і дбайливо тримаючи свого малюка за руку.

Завдання: Редизайн етикетки.
Рішення: Вода "Аквуля" - бренд цільовою аудиторією якого є в рівній мірі і мами і тата. Необхідно було розробити етикетку з урахуванням андрогинности бренду. Посилюючи цю позицію бренду, ми розробили слоган "Вода Аквуля. Для мене, мамулі и татулі" і головними новими героями бренду зробили хлопчика і дівчинку. Проста, зрозуміла ілюстрація приверне увагу як молодше покоління, так і їх батьків.
Пляшка номіналом 0,5 л., 2л. або 6л. завжди стане в нагоді на природі, під час відпочинку або просто на канікулах у улюбленої бабусі.
В рамках розробки етикетки, ми зробили редизайн логотипу.
 

Редизайн логотипа

Logotype

Дизайн этикетки

Slogan

Над проектом працювали

Наталія Закашанська
Михайло Черняк
Кирило Ткачов