LOADING
(044) 238 20 14 (067) 440 41 80 Зв'язатися
UA

Language:

 

Ребрендинг «Будова»

Будівельна Компанія

Компанія Будова – найбільший забудовник Одеси з 1990-року, постійно вдосконалює свої технології будівництва і прагне закріпити свої лідерські позиції на ринку Одеси і відповідати актуальним потребам цільової аудиторії.

З цієї цілю був запущений процес ребрендингу Будова, який повинен був підкреслити оновлене позиціонування і емоційну роль бренду, закріпивши за Будовою імідж своєї, локальної, одеської компанії лідера, трендсеттер в категорії, яка розуміє і передбачає очікування одеситів, як ніхто інший.

В ході процесу ребрендингу були проведені і реалізовані:
– якісні і кількісні дослідження цільової аудиторії, які виявили ключові потреби, больові точки, і критерії вибору в категорії, рівень знання і сприйняття ключових характеристик компанії Будова на тлі девелоперів конкурентів, розроблена сегментація споживачів;
– креативно-стратегічна робоча сесія, в рамках якої були проаналізовані комунікація, позиціонування, сильні і слабкі сторони конкурентів, ключові споживчі драйвери і мотиви вибору, опрацьовані інсайти цільової аудиторії, визначені і сформульовані ключові диференційні переваги бренду Будова, Унікальна Торгова Пропозиція, Роль Бренда і Цінності;
– бренд паспорт – розширений опис оновленого позиціонування і архітектури бренду на підставі якого був розроблений оновлений Бренд Маніфест, слоган, візуальний стиль, основи комунікаційної стратегії та іміджева рекламна компанія Будова.

Позиціонування бренду (брендинг)

Комунікаційна стратегія

Дослідження

Логотип

Фірмовий стиль

Над проектом працювали

Наталія Закашанська
Михайло Черняк
Кирил Ткачов
Марія Омельчук
Владислав Гелетко