Всеукраїнська благодійна платформа
MeetingMe – це всеукраїнська благодійна платформа від фонду «Твоя опора» з інноваційним для нашої держави підходом до збору пожертв. Команда залучає до благодійності через онлайн-аукціони, де кожен може вибороти особисту зустріч з селебріті чи інфлюєнсером. Коли лот розіграно, переможець отримує омріяне знайомство, а його ставка перераховується одній з благодійних організацій. З MeetingMe можна організувати і закритий збір коштів на роботі, якщо вам зручніше займатись благодійністю в колективі.
ЗАВДАННЯ Розробити логотип та фірмовий стиль для платформи благодійних аукціонів MeetingMe. Віжуал повинен ілюструвати ідею про те, що благодійність – це не тільки благородна, а ще цікава й весела справа.
МЕХАНІКА Логотип повинен викликати почуття довіри та захвату. На цих принципах і засновано MeetingMe. Основна фігура логотипа – коло. Його архетип означає виконання, циклічність, цілісність, воно зображує саму платформу. Півкола символізують двох зацікавлених учасників, без яких MeetingMe неможлива – це переможець та селебріті. Вони перетинаються, здійснюючи акт благодійності.
КОЛЬОРИ Жовтогарячий – це традиційний колір благодійності, життєрадості, він максимально теплий та рідний. Він позначає кожного з нас, близького та зрозумілого благодійника. З нами в парі – відома людина, образ благородний і дещо таємничий. Такі характеристики в дизайні має фіолетовий колір. Ці двоє півкіл мають чистий та прозорий намір об’єднатися заради допомоги іншим, і щоб розказати цю історію, ми застосуємо прозорість у точці об’єднання. Прозорість дає побачити, що благодійність MeetingMe зароджується саме на перетині життєрадісного з благородним.
Наталія Закашанська
Владислав Гелетко