(067) 440 41 80 Зв'язатися
UA

Language:

 

HACK4Retail

HACK4Retail – це хакатон для гуру data science, які прагнуть проявити свій талант в українському ритейлі. Кращі команди отримають грошовий приз, а ще Fozzy Group запропонує їм роботу мрії.

Завдання: прорекламувати хакатон, спростити клієнту відбір молодих фахівців, зміцнити бренд роботодавця і показати, що ритейл – це не тільки офлайн-магазини, але і великий пул можливостей для дата-сайнтистів.

Рішення: Ми створили рекламу, яка об’єднує два «несумісні» світи: айті та полиці супермаркету. E-commerce – яскрава і виразна альтернатива старим рішенням у комерції. А продукти містять код, адже за розташуванням товарів у супермаркетах Fozzy Group завжди стоїть складний процес аналізу даних.

Логотип

Фірмовий стиль

Над проектом працювали

Марія Омельчук
Олександр Гребенюк