(067) 440 41 80 Зв'язатися
UA

Language:

 

Айдентика магазина Eat&Dring

Задача. Розробити неймінг, логотип і айдентику для магазину власного імпорту, мета якого — відкрити для вас найкращі смаки світу. Ці елементи бренду повинні відображати якість товару і розуміння того, що саме продається в магазині. Широкий асортимент вина і делікатесів, які ви можете продегустувати перед покупкою, дружня атмосфера — це основні переваги бренду.

Для кого? Можливо саме для тебе? Багато працюєш але вмієш відпочивати? Ведеш насичений спосіб життя, займаєшся спортом, проте не проти розслабитись ввечері і розкрити для себе новий смак вина з дубовими нотками і легкою кислинкою? Тоді цей бренд створений для тебе!

Ми розробили гнучкий, динамічний логотип, який може підлаштовуватися під площину і будь-які ситуації. Модифікація логотипу дає широкі можливості його використання в айдентиці: як в інтер’єрі магазину і оформленні продукції, так і в діджитал форматі.

Логотип створений за рахунок поєднання шрифту і лінії, який накладається на текст або огинає літери. Помаранчева лінія є тією самою “червоною ниткою”, що поєднує неперевершений аромат вина з незвичайним смаком сиру і відчуттям ніжного хамона.

Лінія стала стилеобразуючим елементом фірмового стилю і може з легкістю ілюструвати асортимент магазину. Поєднання гротеску і плавного хвилястого елемента створюють своєрідний візуальний контраст для кращого сприйняття і запам’ятовування.

 

Неймінг

Логотип

Фірмовий стиль

Над проектом працювали

Марія Омельчук
Анна Ситник
Катерина Паєвщик