+48572014868 (067) 440 41 80 get in touch
UA

Language:

 

Charitable campaign #наоднійхвилі (stay in touch)

Client: A charity project for grandparents who want to be #onthesamewavelength with the modern world.

Task: To get the attention of active, busy people who are surrounded by thousands of advertising messages every day. To raise funds to buy a radio for the elderly in geriatric nursing homes who need to stay up to date.

Solution: We developed a creative idea for the campaign, naming, logo and scripts for audio clips. In order to achieve emotional involvement, we made real seniors speak for themselves to encourage target audience to help them stay on the same wavelength with the world thanks to radio.

Creative strategy

Script development

Logotype

Slogan

Audio clip

Project team

Nataliia Zakashanska
Anna Sytnyk
Kateryna Paevshik
Myhaylo Chernyak
Mariia Omelchuk

Валентина Павловна всю жизнь проработала инженером в проектно-конструкторском бюро.
"Привыкла слушать радио, слушать о погоде, новости, или хорошие песни. Хотела бы иметь небольшой радиоприемник, чтобы он всегда был под рукой".
Поддержи акцию "На одной волне" купи радио пожилым людям, которые находятся в домах престарелых. Детали акции на сайте благотворительного фонда "Let's help" и на сайте "NV".
Александр Поликарпович, всю жизнь проработал на сахарном заводе инженером.
"Веселая музыка, мировые новости и трансляции футбольных матчей - это я бы слушал бы имел радио ".

Пану Руслану 89 лет в прошлом он тренер сборной по боксу.
"Раньше я тренировал молодежную сборную по боксу, а сегодня, если бы было радио, я бы слушал новости спорта на спортивные программы».

Leave a request to discuss the project