LOADING
(044) 238 20 14 (067) 440 41 80 Зв'язатися
UA

Language:

 

Укрзалізниця

«Укрзалізниця» – головний перевізник країни. Компанія забезпечує 82% вантажних та майже половину пасажирських перевезень в Україні. За об’ємом вантажоперевезень «УЗ» посідає 4-е місце в Євразії.

Задача розробки полягала в тому, щоб прибрати зайві деталі зі старого лого, моральний та календарний вік якого перевищив уже 2 десятиріччя. При цьому необхідно було зберегти спадкоємність та заявити динамічність, лаконічність, легку впізнаваність. «Укрзалізниця» потребувала візуальної концепції для розміщення на об’єктах інфраструктури, рухомому складі, інвентарі та уніформі.

Свіжий сучасний знак для «УЗ» символізує відмову від радянських методів обслуговування пасажирів та вантажоперевезень, звертає увагу споживачів на вдосконалення стандартів та технологій, на міжнародну інтеграцію перевізника.

– За візуальну основу було взято локомотив, який сформовано з двох горизонтальних смуг (посилання на попереднє оформлення вагонів). Подібний образ ми бачимо, коли спостерігаємо за потягом, що рухається на великій швидкості. – Лігатура об’єднала вже знайомі дві літери: «У» та «З» – вона перекликається з формою локомотива, що мчить зліва направо на знаку.

– Палітру витримано у кольорах технологічного характеру, було використано кольори ділової активності та відкритості. Індиго символізує сучасність та можливості, нове покоління техніки та технологій; білий – чистота та прозорість в усіх розуміннях; оранжевий – активність, енергія, позитив, динаміка. Поєднання синього та білого означає цілодобову активність компанії – «УЗ» працює і вдень, і вночі.

– Типографіку було розроблено українськими дизайнерами спеціально для «УЗ».

Logotype and identity

Над проектом працювали

Наталія Закашанська
Дар'я Байрамова
Кирило Ткачов
Андрій Константинов