(067) 440 41 80 Зв'язатися
UA

Language:

 

Ребрендинг Rotex

Бренд мелкой бытовой техники

Rotex – бренд дрібної побутової техніки в низькому ціновому сегменті, основною цільовою аудиторією якого є мас-маркет аудиторія, з доходом не вище середнього, що проживає в обласних центрах України. Великою амбіцією Rotex стало виділитися на тлі конкурентів (Vitek, Saturn, Elenberg і ін.) В низькому і середньому ціновому сегментах за рахунок удосконалення своєї продукції для задоволення актуальних потреб українців в дрібній побутовій техніці.

Розробка логотипу та фірмового стилю проходила в два етапи.
Перший етап — дослідження ринку, споживацького досвіду та побудові нової стратегії розвитку бренду.
Другий етап полягав безпосередньо у побудові логотипу на основі отриманих даних. Концепція логотипу полягає в простій, лаконічній формі, м’яких плавних кутах.  Все це асоціюється з турботою та комфортом.

Для цього був запущений процес ребрендингу Rotex, який повинен підкреслити оновлене позиціонування і роль бренду, закріпивши за собою імідж сучасного бренду, який відповідає очікуванням українських споживачів в низькому і середньому ціновому сегментах. В ході процесу ребрендингу були проведені і реалізовані:
– якісні та кількісні дослідження цільової аудиторії, які виявили ключові потреби, больові точки і критерії вибору в сегменті дрібна побутова техніка, рівень знання і сприйняття переваг і ключових характеристик Rotex на тлі конкурентів і ін.
– креативно-стратегічна робоча сесія, в рамках якої були проаналізовані конкуренти, кращі світові кейси в категорії, ключові споживчий драйвери вибору, опрацьовані інсайти цільової аудиторії, визначені і сформульовані ключові диференційні переваги бренду Rotex, Унікальне Торговельне Пропозиція, Роль Бренда і Цінності.
– бренд паспорт – розширений опис оновленого позиціонування і архітектури бренду на підставі якого був розроблений оновлені Бренд Маніфест, слоган і візуальний стиль Rotex.

Назву написано з малої літери, щоб викликати у споживачів відчуття близькості з брендом, це переконує покупця, що компанія з ним на «ти» і розуміє його потреби. Чорний колір шрифту – фундаментальний, серйозний, простий та нейтральний. Він елегантний, відповідає меті аудиторії – нагадує, що його зазвичай використовують для брендів вищого класу, проте продукція залишається доступною для широких мас. В поєднанні з чорним у логотипі застосовано спеціальний архетип – коло, яке викликає довіру, підсвідомо асоціюється з комфортом та турботою. Мінімалізм логотипу свідчить про просту та зрозумілу техніку. Фірмовий елемент – коло, що символізує доступність, комфорт, довіру, допомагає відчути себе частиною кола клієнтів бренду «rotex». Жовтий колір – це дуже теплий і приємний відтінок, який приховує в собі радість, надію та щастя, це – колір золота.

Позиціонування бренду (брендинг)

Логотип

Слоган

Фірмовий стиль

Упаковка

Над проектом працювали

Наталія Закашанська
Дар’я Байрамова
Михайло Черняк
Марія Омельчук