+48572014868 (067) 440 41 80 Зв'язатися
UA

Language:

 

Ребрендинг Rotex

Бренд мелкой бытовой техники

Клієнт: Rotex – бренд дрібної побутової техніки в низькому ціновому сегменті з амбіцією виділятись на тлі конкурентів Vitek, Saturn, Elenberg та інших.

Завдання: Ребрендинг, який закріпить сучасний імідж за клієнтом.

Рішення: Якісні та кількісні дослідження; креативно-стратегічна робоча сесія; створення бренд-паспорту; розробка логотипу та фірмового стилю. Останній етап проходив у кілька підходів. Спочатку ми досліджували ринок, споживчий досвід, потім збудували нову стратегію розвитку бренда. Далі на основі вхідних даних створили логотип. Концепція логотипу полягає у простоті та лаконічності, м’яких плавних кутах, як асоціаціях із турботою та комфортом. Назва з малої літери, щоб викликати відчуття близькості до бренду. Чорний колір шрифту – фундаментальний, серйозний, простий та нейтральний. Він елегантний, відповідає меті аудиторії – нагадує, що його зазвичай використовують для брендів вищого класу, проте продукція залишається доступною для широких мас. У поєднанні з чорним у логотипі застосовано спеціальний архетип – коло, яке викликає довіру, підсвідомо асоціюється з комфортом та турботою. Мінімалізм логотипа свідчить про просту та зрозумілу техніку.

Позиціонування бренду (брендинг)

Логотип

Слоган

Фірмовий стиль

Упаковка

Над проектом працювали

Наталія Закашанська
Дар’я Байрамова
Михайло Черняк
Марія Омельчук

Залиш заявку, щоб обговорити проект