LOADING
(044) 238 20 14 (067) 440 41 80 Зв'язатися
UA

Language:

 

Киевгаз

Мета ребрендингу компанії “Київгаз” полягає в модернізації застарілої візуальної комунікації бренду, але зі збереженням певної спадкоємності. Новий стиль відповідає доктрині метамодернизма – епохи, що поєднує коливання між двома протилежними поняттями з їх одночасним використанням. У новому символі є відсилання до зображення часток газу, що зазвичай знаходяться у безперервному хаосі руху, але структурованих тут в символ побутової конфорки за принципом золотого перерізу. Такий оксюморон відмінно ілюструє діяльність компанії “Киевгаз” – постачання найважливішого енергоресурсу в домогосподарства української столиці.

Логотип

Фирменный стиль

Над проектом працювали

Данііл Мартинов
Марія Омельчук