Клієнт: Fitnee – український виробник портативних блендерів. Пристрій ідеально подрібнює будь-які овочі та фрукти та витримує 20 використань на одному заряді.
Завдання: Прорекламувати блендер, збільшити знання, що портативний блендер – це зручно та корисно. Виявилося, що цільова аудиторія мало знайома із цим товаром. Ми звикли до того, що блендер – це кухонна техніка зішнуром, яка потребує електроенергії. До того ж, маневрувати та боротися на території кухонних блендерів (з відомими та потужними брендами) буде практично неможливо з огляду на рекламний бюджет на просування Fitnee. Ситуація погіршувалась тим, що під час карантину впала купівельна спроможність споживачів. Потрібно було максимально просто та швидко розповісти майбутнім споживачам про особливості блендера.
Результат: Рекламна кампанія Fitnee будується на простих та зрозумілих слоганах, які з перших секунд розкривають усі переваги та особливості портативного блендера. Слогани-хештеги #пляжнийблендер, #ліснийблендер, #вуличнийблендер підкріплені кі-віжуалами, що посилюють зміст повідомлення про інтеграцію портативного блендера у повсякденне життя за межами будинку.
Наталія Закашанська
Анна Ситник