(067) 440 41 80 Зв'язатися
UA

Language:

06 Грудня 2021
Хороша була модель

Зустрічається реклама, що здатна рознеси мозок. Шкода, що рідко, але круто, що влучно. І поки ти переживаєш множинні естетичні екстази від побаченого, вона намертво поселяється в твоїй голові, непомітно виконуючи свою пряму функцію – продавати.

Який відсоток байдужості викликає у перехожого на Воздвиженці оголошення з відривними листами, де написано «Продаємо друзів. Дорого »? Я скажу, який відсоток – нульовий. Існують якорі, про які не скажеш «в одне око влетіло, а в інший вилетіло». Відразу починаєш шукати, в чому прикол цього оголошення, хочеться пограти в Пуаро і докопатися до відповіді. Для цього людство і придумало тизерну рекламу. Вона всього лише дражнить, не розкриває суть і не кричить тобі з борда «Іди купи!», але вже не випускає з обіймів цікавості. Ми зараз добровільно здамо вам все, що відбувалося на бекстейдже створення рекламної кампанії для магазину ексцентричних аксесуарів Gara. А це означає, що ви вдало вибрали статтю для прочитання.

«Продаємо друзів. Дорого »- одна з концепцій, запропонованих нашою командою замовникам з Gara. Це потрібно було, щоб звернути на магазин увагу. Тому що, як показало опитування, цільова аудиторія не знала, що за місце таке. А ті потенційні покупці, які знали, мучилися помилковими припущеннями і домислами на кшталт «там занадто дорого і дуже епатажно. Давайте будемо гранично об’єктивними: Gara – це дійсно не галантерея на Дарницькому бульварі – порядна частка епатажу в товарах є, і дорогі речі там дійсно можна зустріти (іноді). Але для цільової аудиторії магазину їхні речі абсолютно доступні, а у страху очі відомо які. Це те, що ми реально можемо носити, і це круто: окуляри, сумки, інші аксесуари. Якраз той випадок, коли можна ефектно виділитися з натовпу деталлю гардероба, не продаючи при цьому бабусин самогонний апарат на Сотбіс. Саме таким чином тізерна реклама, провисівши всього пару тижнів, лікує страхи модників за допомоги підливання цікавості в вогонь.

Далі почалося глибинне копання в питанні. Як часто ми зустрічаємося з такими висловлюваннями, як «мій комп – мій товариш», або «цей реглан – мій найкращий друг, я з ним не розлучаюся»? Давайте, нарешті, зізнаємося собі, що у кожної нашої улюбленої речі є свій характер – ми цінуємо їх і прив’язуємося до них. Друг має унікальну харизмою, один прикриє, він всюди з тобою. Чому окуляри не можуть бути другом і харизматично прикрити? Можуть. Так через деякий час з’являється наступна реклама, заснована на цій ідеї. Наприклад, у Gara є окуляри моделі К3. Адже це може бути твоя подружка на ім’я Катрін, що співзвучно з назвою моделі аксесуара. Ну непогано ж, товариші ?! Сиджу я, наприклад, в компі, працюю, а до мене в френд-лист стукають феєричні окуляри-кротики з бензиновим переливом, які я мірила позавчора в Gara. І на цьому моменті десь в далеких куточках мозку тихенько починає грати скрипковий квартет, картинка сповільнюється, як в кліпах Селін Діон, я дивлюся вологими очима на аватарку своїх Окулярчиків, вони з фотки, не кліпаючи, дивляться бензиновими стеклами на мене і ледь чутно шепочуть: «Забери нас» … Та все, яка робота? Встаю із-за компа і біжу на Воздвиженку. Друга не можна залишати на полиці, друга треба забирати звідти, надягати і гордо нести в маси на своєму обличчі. І тут вже понеслася душа наших креативників в рай: «Ти у мене перший», «Ти у мене перша», «Дружимо нерозлийвода» і т.д. Кльово же працює!

Але це все, хлопці, був тільки розігрів. Дихайте глибше. Наступна концепція, яку наш Galagan запропонував магазину – «Це любов». Так ми говоримо, коли зустрічаємо річ, без якої жити не можемо. При цьому – любов до гроба … Ага? Перший мікро-шок пішов? Так народилася ілюстрація, де зображена дівчина привабливою модельної зовнішності, яка лежить … в труні, і на неї одягнені аксесуари Gara. Звідси слоган «Хороша була модель». Прекрасна гра слів, понять і вражень. Про гарячу (або краще сказати «холодну») Брюнеточку з землистим відтінком шкіри, але апетитним декольте Наталі Закашанська говорить так:

– Ми довго думали над дівчиною для ілюстрації. Мій референс – це була Мортіція Адамс. І Моніка Белуччі у мене була як один з образів – ефектно, але не пішло. Вона повинна була бути досить позитивною, мертвою, але при цьому не відштовхувати (У Тіма Бертона взагалі все мертві – і нічого, навіть діти дивляться. – прим. Автора). Ми довго думали над деталями і їх посилом, зокрема – декольте: чи не занадто глибоке, як не переборщити з відкритими руками, щоб це було красиво, але не дуже. Вона може бути в різних окулярах, всі аксесуари отрісовани. Цю ілюстрацію потрібно бачити, а не слухати про неї. Тому що «мертва модель» звучить з абсолютно не тим відтінком, який присутній при візуальній оцінці проекту. З початку розробки цієї ідеї пройшло півтора місяці. Тому що коректно помістити труп на рекламу магазину – це серйозна робота. І тоді ще не було готової картинки. А у мене в голові вона була з самого початку. І важливо було зробити саме ілюстрацію, тому що фотографія додавала б “масла в вогонь”. Малювали ми її теж досить довго. Хвилювалися, коли презентували. Але фокус-група вибрала з трьох концепцій мертву модель одноголосно. Як і самі замовники з Gara.

Слухайте, ну а чому ні? Адже хтось же точно сьогодні розповість в курилці, що читав статтю про рекламу з мертвою тіткою в окулярах. І почне цей хтось зі слова «прикинь». А значить основна місія виконана. Адже мета реклами – достукатися до сердець цільової аудиторії, привернути їх увагу, запам’ятатися. Насправді, люди, які носять ці ексцентричні речі – вони і самі по собі не дуже прості. Для Gara не могла підійти звичайна реклама. І це, як раз, той випадок, коли наші професіонали правильно почули космічні вібрації клієнта, належним чином трансформували посил і завдання в розумну працюючу концепцію, а зафіналілі це все випуском арт-проекту, який межує з витовором мистецтва.