(067) 440 41 80 Зв'язатися
UA

Language:

05 Серпня 2021
Galagan vs Covid-19

Чому брендам важливо продовжувати свою рекламну діяльність?

У цій статті мова будти йти про діяльність брендів у час Covid-19. Коронавірус – головна тема цього року. Компанії всього світу думають над тим, як допомогти людям.  З першого погляду може здаватися, що сьогодні немає сенсу у будь-якій активності брендів та краще пересидіти цей непростий період. Але небезпека від неактивності пов’язана з втратою лояльності цільової аудиторії, заміщення брендів більш активними конкурентами, втратою соціальної ролі, тощо. Справа в тому, що бренд не підтримав свого користувача у критичний період. Так, сьогодні споживач перейшов на Свідоме користування.

По даним дослідження Covid-19 Barometr лише 7% користувачів очікують, що бренди зупинять рекламну діяльність, 39% впевнені в тому, що треба докладати зусиль для збереження попиту. Фокус користувачів у новому році і далі буде зосереджений, в першу чергу на цінностях. Люди будуть шукати її у всьому: у продуктах, брендах, відносинах. По-друге,користувач буде зосереджений на ціні, але буде дозволяти собі більше ніж раніше. Ефект пружини, він себе зтримував, а ситуація з Коронавірусом показала, що «ніщо не вічне під луною», і ти можеш так і не встигнути себе побалувати тим про що мріяв. Нова соціальність – це третє, на чому буде зосереджене суспільство.

Тому сьогодні вкрай важливо бути на одній хвилі зі своїм споживачем. Не втрачати зв’язку, підтримувати, в першу чергу інформаційно, знижувати градус напруги та невизначеності та боротися з панікою, яка змушує людей робити необдумані дії, наприклад скупляти в великій кількості гречку та туалетний папір. Звісно, зараз йдеться про ситуативний маркетинг, далі буде багато роботи з очікуваннями цільової аудиторії.

Чекаємо на ваші листи на sales@galagan.ua чи залиште заявку https://galagan.ua/ua/contacts/

Подолаємо кризу разом!
Команда Galagan